Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Skåne Svensson - 26 januari 2011 11:15

Har nog irriterat matte tillräckligt idag =P

Det hela började med att hon väcktes runt 4 imorse för att jag råkade putta ner hennes mobil i golvet, den delade sig på alla sätt den kunde så matte fick krypa runt på golvet och leta ^^hon var inte jätteglad men jag tyckte det var ganska trevligt att hon ville leka då =)

Sen när hon hade startat sina maskiner med tvätt tyckte jag att det var roligt att hoppa ner och leka i hennes tvättpåse ^^ men matte gillade det inte så nu har hon stängt in den tillsammans med tvätten i badrummet =( jag som hade så roligt =(

Men idag fyller mattes lillasyster Ida 17 år =) hennes har jag ialla fall träffat ^^hon var till och med när jag föddes så kände henne långt innan matte =) O på fredag ska vi åka hem till henne och resten av familjen Svensson och fira henne =)

(bjuder på denna fina bilden på henne =))

Matte har nyss slagit in hennes födelsedagspresent =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards