Alla inlägg under oktober 2011

.

Av Skåne Svensson - 29 oktober 2011 15:28

Vet att jag inte har skrivit så mycket på ett tag men har inte hänt så mycket här, mer än att matte pluggar till en tenta som hon har på torsdag, o senare samma dag så ska vi åka hem till Varberg   Så blir kanske mer som vanligt här på bloggen efter det, men hoppas att ni förstår. Eller ja ni har inget annat val egentligen^^ 

.

Av Skåne Svensson - 25 oktober 2011 14:37

Matte blev inte jätteglad på mig idag när hon kom hem. För på badrumsgolvet låg en hög med toapapper. För nu har jag äntligen hittat vart det hängde, men nu har matte flyttat på det igen. Så nu är det ovanför ett skåp så nu kan jag ju inte riva loss det. Men jag kommer skratta åt matte om hon glömmer vart hon ställt toarullen^

Av Skåne Svensson - 23 oktober 2011 19:01

Bara så ni vet är jag inte ensam med att leka med vatten^^ Igårkväll när matte skulle gå ut i hallen o hämta något hade hon glömt att hon hade ställt mitt vatten där, o slog till skålen så det kom massa vatten utanför  Så det var bara för henne att börja torka vatten så att det inte rann in under garderoberna. 

Men idag har ingen av oss slängt ut något vatten^^ 

Av Skåne Svensson - 22 oktober 2011 15:54

Matte tycker att jag är lite knepig bara för att jag tycker det är kul o leka med vatten. Det är inte det att jag tycker det är kul att bli blöt, men jag tycker det är väldigt kul att attackera vattenskålen så att är massa vatten runt omkring (sen så klagar jag för matte så att hon kan torka upp vattnet så jag slipper bli blöt) o inte bara en gång utan massa gånger, o det spelar ingen roll vad matte säger. Så det enda matte har kommit på är att jag nu för tiden har mitt vatten i duschen (tycker jag är helt ok för har en mycket större skål där som alltså innehåller mer vatten^^ Men så när matte måste ha stängt till badrummet under en längre tid (som när hon måste hänga in tvätt där) då måste hon ju ställa vattenskålen i hallen, o vad gör jag då? Jo attackerar vattnet så hon får torka^^

Av Skåne Svensson - 18 oktober 2011 17:51

Igår kom biljetterna som matte beställde i lördags =) Så nu får vi åka till Varberg 3-6 november o sen igen 21 december, matte säger oxå att det eventuellt blir ytterligare en resa iår =) I så fall blir det till vad ni skulle kalla 1 advent =) 

Matte säger att hon har stora julplaner, vet inte riktigt varför jag menar är inte jul en helt vanlig dag egentligen? Bortsett från att ni äter en massa o ger gåvor till varandra, men jag får ju inget av det! Eller jo jag fick en köttbulle förra året när hundarna var ute o gick men orkade inte äta upp den så lät Lexter få resten när han kom in (eller ja han hittade den på golvet o bara tog den utan att fråga). Jag fick även lite leksaker o så men egentligen det roligaste var att få leka i alla papperna som var kvar efter att paketen var öppnade. Så jo jag vill nog att det ska bli jul ändå så jag får leka i papperna ^

Av Skåne Svensson - 16 oktober 2011 10:58

Oj vad kul jag hade igår! Fick äran att mörda en servett (vet inte hur de andra hade överlevt om jag inte gjort det) sen så var jag på spindeljakt med, en hade nämligen krupit upp på mig när jag satt ute på balkongen. Mattes pappa satte även upp den gamla rullgardinen som vi hade i den förra lägenheten! Det tycker jag var väldigt kul, speciellt när jag upptäckte att man kunde dela den på mitten o försöka ta sig emellan (men matte stoppade mig hela tiden när jag försökte med det). 

Matte kom hem alldeles för sent efter filmkvällen! Jag blev faktiskt arg på henne! Lämna mig ensam så länge o sen väcka mig när hon öppnar dörren o kommer hem! Men det var rätt åt henne att hon var trött när hon skulle gå upp igår^^ 

Nä nu ska jag gå o se om jag kan ta mig in i rullgardinen utan att matte ser något  

,

Av Skåne Svensson - 14 oktober 2011 14:51

Matte har varit hemma ett tag nu, men inte spelar det någon roll när hon ägnade tiden åt att städa. Men nu är hon klar men då ska hon säkert snart iväg  Tycker massa synd om mig vid sådana här tillfällen! Hoppas bara att hon ger mig lyxmat ikväll eftersom hon inte ska vara hemma....

Oj måste gå nu såg att matte öppnade garderobsdörren 

Av Skåne Svensson - 13 oktober 2011 17:46

Imorgon blir det tydligen till att vara ensamkatt....först ska matte till skolan o sen är hon hemma en liten stund på eftermiddagen innan mitt klösträd kommer hit o hämtar henne så de kan åka till nästa klösträd....förstår inte varför de inte vill ha med mig?! 

På lördag blir det iallafall för henne att gå upp i tid för då måste hon göra ett par saker innan det kommer folk hit, o de tänker iallafall att låta mig vara med!


Men matte är ok ändå för idag så glömde hon stänga ena garderobsdörren när hon hade lagt in lite tvätt. Så hörde hon hur det lät ute i hallen så hon gick ut o kollade o fann en liten pälstuss på en tröja så kollade hon lite längre in o såg detta:

    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards