Alla inlägg under april 2011

:)

Av Skåne Svensson - 30 april 2011 17:34

  Så här brukar det se ut i mattes garderob, eller ja ibland ligger jag inne bland alla kläder oxå   mycket skönare ju  


    Men nu har jag lärt mig att ta mig upp till ovansidan av garderoberna, o det är ännu roligare att ligga där o kolla ner på matte ^^ 

ska se om inte matte kan lägga upp en film på mig när jag leker med min bläckis   men nu ska vi se om man inte kan få fjäska till sig lite kanin eller kanske räkor ? mums ialla fall, mycket godare än torrfoder..... 

Av Skåne Svensson - 29 april 2011 16:07

Nu har matte lagt in bilder på datorn  

      Hihi matte tycker att jag verkar trött idag ^^

Visar andra bilder vid ett senare tillfälle, för tror matte har rätt....jag är nog trött... 

=)

Av Skåne Svensson - 27 april 2011 20:16

Matte är verkligen så seg på att lägga in kort på datorn! Har ju fått vänta i evigheternas evigheter!

Får tjata mer på henne tror jag nog  

Annars har jag väll inte gjort så mycket idag, vill att matte ska ta ut mig snart igen   

Men matte ska bara till skolan imorgon med sen är hon ledig till tisdag  

fast iof så måste hon plugga för hon har tenta den 6 maj.....tror det är sista tentan på ett tag sen, hon har bara en fältstudie som ska in innan sommaren. Sen kan jag väll få ha min matte ifred?!   

Hej

Av Skåne Svensson - 26 april 2011 16:59

Vet att jag inte har skrivit något sen typ tordags, men har haft så roligt i varberg så har inte hunnit med    Har tex varit ute massa i deras trädgård, den var väldigt stor o läskig i början (kunde ju bero på de andra 4 benta i huset...) men sen blev jag malligare o malligare ^^

Jag o Lexter (den svarta hunden) blev riktigt bra kompisar i slutet men tyckte ändå att det var skönt att få åka därifrån o få matte för mig själv    

Resan hem gick mycket bättre tyckte matte, för då höll jag mig lugn hela resan, jag är verkligen en riktig  

Nu ska matte visst ha datorn igen för hon ska läsa ett dokument som hon har på den (tycker nog att hon kunde ha tänkt på det lite tidigare). Men låt gå för den här gången matte, vill ändå fortsätta leka med min lilla bläckfisk, den bara rymmer hela tiden.... 

Av Skåne Svensson - 21 april 2011 15:47

Då var man tillbaka i Varberg igen. Var väl inte jätteskoj att sitta i en väska så länge. Så när vi satt i bilen så lyckades jag ta mig ut ur den^^fast matte tyckte inte det var så kul, så sen försökte hon få ner mig i väskan igen, men jag vägrade. Men på något sätt lyckades hon för sen var jag helt plötsligt instängd igen :( Men sen var jag bland hundar, barn o folk o fri!!!!!! :)Nu ska jag sitta o sura lite på mitt rum (som jag måste dela med matte) för att de tycker att jag kan ligga där o sova lite så att de inte behöver vakta mig så att jag inte ska gå in till lillen som ligger o sover....men jag ska nog klaga lite, fast om de inte hör mig inom 5 min så tror jag att jag ska sova lite istället...

Av Skåne Svensson - 20 april 2011 18:43

Tycker verkligen det ska bli imorn!!! Är helt uppe i varv just nu   Undra hur länge jag kan hålla på innan matte hinner tröttna 

Ska se om man inte kan få henne till att ge mig lite mat, skulle vara väldans smarrigt! Fast först ska jag nog prova att rusa fram o tillbaka över packningen   Tycker sånt är väldigt roligt ^^

Matte tycker att hon är färdigpackad, men vet inte om det stämmer. För jag har ju inte lagt mig i väskan + att hon har inte lagt ner mat till mig. Hur ska jag då överleva tågresan?

Ska se om matte kan lägga in lite bilder från mobilen när vi kommer tillbaka hit igen (för hon säger att hon inte vill det nu...)  

<=

Av Skåne Svensson - 19 april 2011 16:26

Nu har matte tagit fram väska till sig o börjat packa! Tur att hon har tagit fram min med så att jag vet att jag kan få följa med   Har provat dem båda   

Min väska är ialla fall färdigpackat, fjäril o filt det viktigaste man behöver när man är ute o reser   (o matte då förstås  )  

Matte har ett stort rivmärke på sin ena fot   Vet verkligen inte alls hur det kan ha kommit dit....

   

.

Av Skåne Svensson - 18 april 2011 17:02

Hihi slog till matte idag, tyckte hon kunde behöva det ^^ o tydligen hjälpte det för när hon kom hem idag hade hon köpt smarrig mat till mig =) Fick lite räkor i gelé innan åt nästan upp allt på en gång var så otroligt mumsigt  

Idag är det jättefint väder ut, undra om man kan få matte till att ta ut mig snart igen, är ganska så trist att vara inne. Men hon har ialla fall vett att ha öppet fönstret medan hon är hemma så man kan få känna alla dofter o höra alla ljuden.

Fast det allra bästa är nog ändå det faktum att hon nuförtiden har öppet sin ena garderobsdörr så ligger nästan alltid där o sover nuförtiden   Matte säger att det är dags för mig att komma ut ur garderoben, men varför? Är ju så mycket skönare att ligga kvar bland alla mjuka kläder   Nä nu ska jag krypa in i garderoben o sova vidare....   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards