Alla inlägg den 3 april 2011

Av Skåne Svensson - 3 april 2011 14:15

Matte sa att hon ville att jag skulle prova hur det var att skriva här med hennes nya leksak :)
Man tackar ju inte precis nej till att leka med en iPad ^^ Har haft en väldigt trevlig helg tycker jag nog allt, trots att jag tyckte det var lite mycket folk i lägenheten ett tag. Tror nog att jag tycker att det bästa var igår när de var iväg o bowla o sen när de var ute o åt ^^
Söta Elvira o jag lekte med varsin ände av ett present snöre ett tag tyckte jag var ganska så kul, speciellt när hon flyttade på sig o jag fick hela snöret för mig själv :)
Matte fick ett jättegulligt kort på Elvira o hennes igelkott Erik, den hänger nu över mattes säng så att hon alltid ska kunna se den :)
Sen fick matte ett våffeljärn, kuddar, hårtork, halsband o mjukisbyxor. O denna leksaken av mattes föräldrar :)
Det ända dumma med denna leksaken är att matte inte har lagt in några söta bilder på mig än, men det kan jag säkert få henne till att göra snart. Jag menar nu har hon en bild på Lexter som bakgrund (hur hon nu kunde välja att fixa in en bild på honom o inte på mig kan jag inte riktigt förstå, men hon är ju som hon är). Nu ska jag nog ta o vila mig lite nu när det bara jag o matte igen :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards