Direktlänk till inlägg 27 november 2011

En blåsig helg på landet

Av Skåne Svensson - 27 november 2011 15:52

USCH PÅ DETTA VÄDRET ALLTSÅ!

Man kan ju vara glad att man är innekatt så man kan gosa ner sig bland massa kuddar när det blåser o regnar massa ute. Är väldigt glad att jag o matte inte ska åka tillbaka till Kristianstad idag, så får man verkligen hoppas att det lugnar ner sig till imorn....

Men nu har iallafall både jag o matte fina klor   o mattes pappa har även trimmat ner håret som växt massa under mina tassar så nu kan man åter igen se mina fina rosa trampdynor  sitter vid mattes föräldrars dator nu eftersom matte inte är mycket för att släpa med sig sin nu när hon har sin iPad....

Gick väldigt bra att åka i den nya väskan faktiskt, gillar den skarpt  matte har även lagt in min filt så det blir mjukt o skönt för mig att resa.

Nä nu ska jag nog ta o gå härifrån o kanske sätta mig ute på deras altan för det verkar ju vara där som alla andra är...eller så går jag o lägger mig bland kuddarna i mattes föräldrars säng, det är nog nästan min favorit plats faktiskt om jag får säga vad jag tycker. Det ända jag kan tycka är lite dumt när vi är här det är när mattes hundar vill vara hos matte, hon är faktiskt MIN!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skåne Svensson - 21 december 2011 12:20

Nu är vi samlade igen  Fick min vilja igenom o följde med mattes familj hem till Himle i söndags så matte fick vara själv. Men nu är hon här  Letade faktiskt efter henne när jag kom hit i söndags, man kan ju inte så noga veta ifall hon hade lagt sig ...

,

Av Skåne Svensson - 16 december 2011 12:09

Nu är mattes syster påväg hit  Matte försöker övertala mig att jag ska vara snäll mot henne, men det får vi se hur det går med det...jag vill ju inte lova något om jag inte vet om jag kommer kunna hålla det. O eftersom jag aldrig kan garantera att hå...

Av Skåne Svensson - 14 december 2011 14:14

Förstår inte varför matte envisas med att städa varje vecka, ja menar hon borde ha märkt nu att det inte håller i en vecka ens. Är väl mycket bättre att låta det vara! Tycker iallafall att hon kan strunta i att dammsuga för det är en maskin som jag t...

Av Skåne Svensson - 13 december 2011 15:11


Undra vad matte hade sagt om jag hade sagt om hon hade mötts av denna synen när hon vaknade: o så hade jag sjungt jättefint med  fast jag hade ju såklart varit mindre tecknad^^   Iallafall så har matte börjat packa lite tills vi ska hem, eller ...

Av Skåne Svensson - 7 december 2011 13:52


  Okej så jag blev inte årets lussekatt (tack för era röster föresten) men matte o jag har utsett mig till årets julkatt    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards