Alla inlägg den 12 november 2011

Av Skåne Svensson - 12 november 2011 15:46

Nu har matte vart o köpt julklappar, men jag tyckte inte om någon av dem för ingen av dem var till mig....

Hoppas att det ändras nästa gång hon ska handla julklappar. Jag vill ju liksom inte vara den enda på julafton som inte får någon julklapp  Men bortsett från att hon missade mig så är hon tydligen klar med julklapparna till Jimmy, Elvira, mattes pappa o mattes mormor. Så det är ju ganska bra o till de som är kvar vet hon tydligen vad hon ska ge dem, för det har hon sagt till mig. Eller ja hon har inte sagt vad hon ska ge till mig, Lexter eller till Guinness.....Vadå tror hon att jag ska avslöja vad hon ska ge till dem. Jag menar hon litar ju tydligen på mig med de andra....

Fast kom på att anledningen till att hon inte sagt vad hon ska köpa till oss kanske är för att vi inte har sagt vad vi önskar oss.....får nog fundera ut något bra så att matte hinner köpa det innan julafton.


NU kom jag på vad jag vill ha! JULPAPPER! Är så väldigt kul o leka i! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards