Direktlänk till inlägg 22 november 2011

.

Av Skåne Svensson - 22 november 2011 18:17

Nu är vi inne i rätt vecka, på fredag åker vi hem till Varberg igen 

Igår var det en månad kvar tills vi åker hem till Varberg igen o då stannar vi resten av året^^ ända fram till 8 januari säger matte att vi ska stanna. Det gillar jag väldigt mycket faktiskt 

Tycker att matte har varit ganska dålig på att lägga in kort på datorn på mig så jag kan använda dem här.....får se om inte jag kan få henne att bättra sig på det. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Skåne Svensson - 21 december 2011 12:20

Nu är vi samlade igen  Fick min vilja igenom o följde med mattes familj hem till Himle i söndags så matte fick vara själv. Men nu är hon här  Letade faktiskt efter henne när jag kom hit i söndags, man kan ju inte så noga veta ifall hon hade lagt sig ...

,

Av Skåne Svensson - 16 december 2011 12:09

Nu är mattes syster påväg hit  Matte försöker övertala mig att jag ska vara snäll mot henne, men det får vi se hur det går med det...jag vill ju inte lova något om jag inte vet om jag kommer kunna hålla det. O eftersom jag aldrig kan garantera att hå...

Av Skåne Svensson - 14 december 2011 14:14

Förstår inte varför matte envisas med att städa varje vecka, ja menar hon borde ha märkt nu att det inte håller i en vecka ens. Är väl mycket bättre att låta det vara! Tycker iallafall att hon kan strunta i att dammsuga för det är en maskin som jag t...

Av Skåne Svensson - 13 december 2011 15:11


Undra vad matte hade sagt om jag hade sagt om hon hade mötts av denna synen när hon vaknade: o så hade jag sjungt jättefint med  fast jag hade ju såklart varit mindre tecknad^^   Iallafall så har matte börjat packa lite tills vi ska hem, eller ...

Av Skåne Svensson - 7 december 2011 13:52


  Okej så jag blev inte årets lussekatt (tack för era röster föresten) men matte o jag har utsett mig till årets julkatt    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards