Alla inlägg den 10 april 2011

Av Skåne Svensson - 10 april 2011 14:45

Matte är inte jätteglad på mig just nu.....

Tycker att jag får säga det positiva först ialla fall så låter det bättre =) Igår när Annie o Maja var här så var jag riktigt snäll, sov mesta delen av tiden för matte var smart nog att vara ute med mig en stund innan de kom för hon vet att jag brukar bli ganska trött då.... Så kände mig riktigt stolt där ett tag =) Det andra positiva är att jag inte fick någon elektricitet i mig =)

Det mindre populära är väl dels att jag väckte matte vid 5.40 imorse (men det tycker jag att hon gott kan ha för jag har låtit henne sova så länge hon vill den senaste tiden). Men det värsta enligt matte är att jag lyckades tugga sönder hennes mobilladdare när hon stod o fixade mat, medan hon laddade mobilen.....så hon är väl inte jättelycklig på mig idag....

Men jag såg att hon beställde en ny till mig, eller den kanske var till henne? Hm vi får ta o reda ut det tror jag =) 

Matte har massa söta kort på mig i sin mobil som hon ännu inte har lagt in på datorn, får se till så att hon gör det snart. För av någon anledning får jag inte använda hennes mobil.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards