Alla inlägg den 17 april 2011

Av Skåne Svensson - 17 april 2011 15:58

Idag har varit en sådan dag när jag är nyfiken på precis allt   Fast matte har väl inte tyckt att det var lika roligt.....som att jag fick för mig att jag skulle upp på hennes hatthylla kosta vad det ville ^^

Först började jag klättra i tvätten som hängde där, men det uppskattades inte (konstigt nog...) så den tog matte bort ganska snabbt. Sedan började jag klättra på hennes jackor som hängde där men även dem åkte bort. Sedan när det inte hängde något alls som jag kunde klättra på hörde matte hur det krafsades borta vid dörren. O vad ser hon när hon kommer fram? Jo mig som trycker mig upp mellan hatthylla o garderob ^^ Men hon lyfte ner mig igen   

Vad har jag mer hittat på idag? Förutom att flyga fram o tillbaka (alltså fått fnatt o hoppat o lite sånt) så har jag sovit massa, väldigt skönt, man måste ju se till så man har krafter att göra alla bus ^^ o på torsdag blir det till att åka massa tåg, får man inviga sin bärväska med   Matte har sagt att min filt o min fjäril ska få följa med     

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards