Alla inlägg under oktober 2011

,

Av Skåne Svensson - 3 oktober 2011 16:00

Helgen var helmysig  Första kvällen när mattes mamma hade somnat var jag tvungen att undersöka henne lite, menar det brukar ju bara vara jag o matte här på nätterna. Undersökte även hennes fötter, men det tyckte hon var sådär....Annars har jag suttit på balkongen så mycket jag bara kunnat, för man vet aldrig hur lång tid det tar innan matte skyller på att det är för kallt o då kanske jag inte får vara där ute igen förrän nästa år!

Matte är sådär riktigt ojust idag! För hon har tvättat o så var hon tvungen att hänga lite här inne som inte blev riktigt torrt. A o det tog inte så många sekunder innan jag upptäckte det o attackerade tvätten. Vilket resulterade i att hon stängde toadörren  Så i protest har jag suttit på balkongen sen dess o snackat högt med katten nedanför. Matte har fått för sig att det är en hankatt som bor där, som heter Pelle eller nått sånt men jag tänker inte berätta för henne om det är rätt eller fel^^



Tycker btw att det skulle vara kul om ni kommenterade mer så jag blir mer motiverad till att fortsätta skriva här....  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards