Alla inlägg den 14 december 2011

Av Skåne Svensson - 14 december 2011 14:14

Förstår inte varför matte envisas med att städa varje vecka, ja menar hon borde ha märkt nu att det inte håller i en vecka ens. Är väl mycket bättre att låta det vara! Tycker iallafall att hon kan strunta i att dammsuga för det är en maskin som jag tycker väldigt illa om! Hon kan väl bara sopa rent i lägenheten? Så jag kan jaga sopborsten^^ Undra om jag kan se till så att hon måste städa igen innan hennes syster kommer på fredag? För nu ska ju matte vara i skolan hela dagen imorn o förmiddagen på fredagen så om jag passar på att stöka till det medan hon är i skolan på fredagen så ser här ut precis som jag vill att det ska se ut när Ida kommer^^ Fast tror inte matte blir så glad på mig....Men nu tvättar hon iallafall o det betyder att tvättkorgen är tom nu så då kan jag leka i den  Sen kommer matte säkert att fortsätta med sin packning, ska bli intressant att se var hon tänker förvara det tills det ska iväg så det är "Skåne säkert" som hon kallar det, vilket betyder att det ska förvaras på ett sånt sätt så att jag inte kommer åt det, vilket jag tycker är ganska så jätteorättvist!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards