Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Skåne Svensson - 4 juli 2011 19:35

Tänkte bara säga att jag lever o att flytten gick bra. Fast jag tyckte det var bra läskigt i den gamla lägenheten när de hade lyft ut nästan allting! Men som tur var så kunde jag iallafall komma upp på garderoberna :)Det kan jag inte i den nya! Vet inte riktigt vad jag tycker om detta nu måste jag ju hitta nya favoritplatser! Fast jag gillar verkligen balkongen :) bilresan hem till Varberg gick perfekt o nu får jag lov att sova var jag vill i huset om nätterna innan var jag tvungen att alltid sova inne hos matte...har även upptäckt några konstiga djur som bor här utanför matte kallar dem kor....annars njuter jag mest av att få vara ute så vet inte hur mycket som här kommer att skrivas i sommar. Matte har fortfarande inte sagt vart hon har gömt sin dator så jag får helt enkelt använda hennes iPad....nä nu är det dags att smyga in under en gran känner jag :) Pöss haaaaaaj :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards