Alla inlägg under november 2011

Av Skåne Svensson - 11 november 2011 15:32

Ni kan inte ana vad jag behövde göra idag! Matte tvingade mig att bada!  Tycker verkligen inte att det är kul! Men matte säger att det är för att jag inte ska få massa tovor o om jag måste välja mellan 2 onda ting så väljer jag faktiskt att bada, för det plågar mig bara ett tag inte som tovor som kan göra så himla ont! 

Nu behöver jag inte bada på ett tag iallafall, matte har hotat med att nästa bad nog blir nån dag innan jul....

På tal om jul så ska matte tydligen julshoppa imorn, men jag får inte följa med   

Av Skåne Svensson - 8 november 2011 17:05

Vill be er att gå in o rösta på mig till att bli årets lussekatthn.se   

Av Skåne Svensson - 7 november 2011 13:09

Nu är jag tillbaka igen! Matte gjorde sin tenta i torsdags o sen åkte vi hem till Varberg o kom tillbaka igår kväll igen  Nu hoppas jag på att åter kunna skriva lite igen.

Visste ni att idag för 1 år sedan var första gången jag kom till Kristianstad? För igår var det 1 år sedan jag lät matte hämta mig från min mamma o mina syskon.

Sen dess har vi hunnit med ganska många tågresor tillsammans ^^ Om man säger så här så sov jag typ ingenting påvägen hit första gången, o då åkte vi bil...men igår sov jag nästan hela tiden  

Idag var matte förresten o köpte en ny transportväska till mig, för den gamla började gå sönder, matte säger att det nog är för att jag blev för tung för den väskan.....vad sjutton menar hon med det?!

Om 3 veckor får jag inviga den för då ska vi hem till Himle igen   

 ungefär så här ser min nya väska ut, fast den är enfärgad o ljusbrun, med mörkbruna sömmar väldigt fin faktiskt tycker jag  Har provat den med o där är bra plats för lilla mig 

Detta får räcka för idag, hörs en annan gång^  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards