Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Skåne Svensson - 18 augusti 2011 13:23

Nu är allt som det ska vara igen  Jag väcker matte vid 5 tiden o sen går jag o lägger mig runt 6.30 igen  o om matte har tur som idag så är hon ledig o kan somna om men tycker nog allt att det är roligare när hon inte kan det^^ Imorn sa matte till mig att vi ska städa o tvätta för på lördag får vi besök  Tycker det är rätt så kul när vi får besök, om jag tycker om dem vill säga^^ Som på min födelsedag så kom Maja hit o jag blev riktigt glad (vi var nog alla 3 ganska förvånade över det^^) trodde ju att hon kom för att jag fyllde. Men tydligen var det inte så....hon ville bara träffa matte o kolla hur vi har det i den nya lägenheten.....På lördag iallafall kommer mattes mormor o morfar hit + förhoppningsvis mattes mamma  (mattes morfar ska visst kolla på någon slags fotbollsmatch där Bois möter Kristianstad...) Vet inte riktigt vad fotboll är för matte brukar aldrig kolla på det så jag har aldrig sett det, men matte sa att de jagar en boll mellan 2 olika mål. Vet inte om det låter så kul, det är mycket roligare att jaga Guinness (mattes familjs ena hund) när han jagar sina leksaker på gräsmattan^^ Fast vågar inte attackera han ordentligt eftersom jag vet att han kan försvara sig.....  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards