Alla inlägg den 19 augusti 2011

OMG

Av Skåne Svensson - 19 augusti 2011 17:23

Tur matte lyfte in mig! Matte öppnade altandörren för hon tänkte hon skulle sitta ute på altanen en liten stund, men hon ångrade sig ganska fort igen för oj vad det blåste! o lilla jag satt där o vägrade flytta på mig fast vinden drog i mig. Men matte ville stänga dörren igen så då var hon tvungen att lyfta in mig. o om jag ska vara ärlig så var det nog lika bra, för jag tyckte inte att det var trevligt när det blåste så i min päls.....o jag var visst fortfarande lite sömnig så om ni ursäktar mig så ska jag gå o lägga mig o sova en liten stund igen   

Av Skåne Svensson - 19 augusti 2011 09:40

Matte har lite ont i ryggen, o igår kväll tänkte jag vara snäll o försöka lindra den. Men hon uppskattar visst inte vissa metoder. Det jag provade igår var att skaka rätt ryggen med ett ryck.... det hela började med att mattes fötter hade kommit utanför täcket så då såg jag min chans o flög på dem o matte drog in dem med en gång som jag misstänkte att hon skulle göra. Bara det att hon tyckte inte att det var en bra idé för tydligen fick hon lite mer ont  Så den idén kan jag ju stryka från min lista.....får se om jag kan komma på en annan som vi kan prova kväll.... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards