Alla inlägg under januari 2011

Av Skåne Svensson - 21 januari 2011 13:45

Redan första dagen med matte visade jag att jag är en riktig pluggar katt ^^visste direkt att det var roligare att bita och sno alla pennor o böcker än att plugga ^^ tänk om bara matte kunde inse det och bara vara med mig istället <3 =)

Av Skåne Svensson - 20 januari 2011 15:15

Hjälpte matte att plocka in varorna när hon hade varit o handlat :) Man måste kolla ordentligt så att inget glöms så jag brukar offra mig själv o hoppa ner i påsen :) Brukar ni hjälpa till på det sättet? 

Av Skåne Svensson - 19 januari 2011 16:45

Så väldigt spännande, sitter i fönstret o kollar på bilarna som kör förbi   

Fönstret är öppet på glänt så det låter extra mycket   

Av Skåne Svensson - 18 januari 2011 19:00

Idag har jag busat en del men för det mesta har jag varit en sådan snäll liten ängel som bara jag kan :)

Om 10 dagar ska vi åka tåg till dessa sakerna, de är väl ganska ok speciellt den svarta som viftar på sin svans sådär underbart jagar vänlig^^

:(

Av Skåne Svensson - 17 januari 2011 19:45

Mådde inte så bra imorse, klagade jättehögt för matte innan jag kräktes på hennes badrumsmatta :( Men nu mår jag tipp topp :) Hade jätte mycket att säga till henne när hon kom hem från skolan, men hon verkade inte fatta vad jag sa :( 

Sen tyckte jag att hon hade pluggat alldeles för mycket o nyss fattade hon äntligen för då la hon undan böckerna^^
Av Skåne Svensson - 16 januari 2011 22:00

Jag är verkligen en riktig ängel vad än matte säger :)

 jag vet att hon kanske inte uppskattar alla mina upptåg som jag hittar på (särskilt när hon ska plugga) men det är bara för att jag vill att hon ska ägna sig åt sig och bara mig:) 

Men när jag har varit så busig som bara jag kan då är det så mysigt o gosa med matte min<3

Av Skåne Svensson - 15 januari 2011 16:30

vet inte riktigt varför jag är så trött idag, har legat såhär mestadels av dagen faktiskt:

men Emma tyckte det var skönt för då kunde hon få plugga lite :) får se om man kanske ska krypa upp i hennes knä ikväll o sova, ganska mysigt faktiskt om du frågar mig =)

Av Skåne Svensson - 15 januari 2011 09:15

först lämnade matte mig ensam i flera timmar igår kväll,  men jag förstörde inget. Möblerade visserligen om någon tavla eller så :) sen var matte smart nog att fylla på min matskål innan hon skulle sova :)

Och nu, har hon äntligen vaknat :):):) 

Fast nu sitter jag o kollar ut genom fönstret tycker det är ganska viktigt :p

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards