Alla inlägg under januari 2011

Av Skåne Svensson - 14 januari 2011 10:30

just nu ligger jag så här....

inklämd mellan Emma, skolböckerna, soffan och den hemska sprejflaskan som alltid sprutar vatten på mig när jag hittar på något som jag tycker är roligt...

men det gör inte så mycket för för jag får ialla fall ligga nära, tror nästan jag ska sova lite nu med faktiskt...zzzzzz

Av Skåne Svensson - 13 januari 2011 21:00

Jag är helt slut idag alltså måste vara på grund av paniken man får när man tror att man ska dö. Så jag tänkte nog ta det lungt resten av kvällen (eller tills Emma släcker då kan det hända energin kommer tillbaka (= )

Av Skåne Svensson - 13 januari 2011 08:00

Ja det är sant trodde verkligen det. Det var såhär att för bara en liten stund sedan kollade jag i min matskål o den var helt tom inte en smula kvar!!!!!

Började ju få lite smått panik försökte hitta mat överallt klöste i sängen, soffan o matte men fanns ingen mat någonstans!!! :( ni kan ju förså min panik!

Men så skedde ett under :) Matte tog fram en påse som stod gömd i ett skåp och hällde innehållet i min matskål. O lyckan var gjord:) det var mat i min skål igen :)

Av Skåne Svensson - 12 januari 2011 19:00

Såhär trött är jag nu!!! Kämpat hela förmiddagen ju...

Det hela började med att Emma gick upp jätte tidigt sen efter ett tag kom hon tillbaka o la sig i sängen igen så då la jag mig på henne så hon inte skulle kunna ta sig därifrån, så höll det på en massa gånger.

Sen så hängde det en massa roliga tygbitar på en ställning som jag drog i hela tiden tyckte det var jätteroligt :) Men det tyckte inte Emma hon sa att jag skulle låta bli hennes tvätt! Vad oförskämt av henne!!! Sen gjorde hon något superelakt, hon lyfte in hela den roliga ställningen på toa o stängde dörren dit så jag inte fick leka med det mer :( !!!! 

HOW RUDE!!!!!

Sen ikväll när hon tror att hon ska få sova ska jag hitta på så mycket bus jag bara kan, för jag är en katt och jag borde få bestämma allt i hela världen!! De som tycker annorlunda får skylla sig själva eftersom de inte har någon lika bra katthjärna som jag =)

So long =)

Av Skåne Svensson - 11 januari 2011 19:45

kände för att ligga lite högre upp igårkväll så man kunde titta ner på matte :) det behöver hon ;)

Av Skåne Svensson - 11 januari 2011 16:15

haha kunde inte låta bli Malin :)Ja det är jag som är Skåne och denna bloggen ska handla om mitt liv i Kristianstad. Jag hjälper min matte när hon pluggar på mitt alldeles egna lilla sätt ex bita i böckerna, sno pennor eller helt enkelt bara lägga mig på alltihop tills hon gosar med mig istället:) Jag är en 5 månader ung bondkatt o det trivs jag alldeles utmärkt med ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards