Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Skåne Svensson - 5 februari 2011 20:15

Matte säger att hon vill ha en hund hit!!!!!!

Vet inte riktigt om jag går med på det=( Men hon säger att det inte blir än på ett tag, tur det ialla fall =)

Sen vill hon ha en sådan här dessutom:

Skulle ju mobba den så himla mycket, jag menar se på den, dels har den ingen päls, det är en hund o  sen vill hon ha en tik!!! Alltså matte HALLÅ!!!! vad är det för kul med tjejer egentligen?!

Av Skåne Svensson - 5 februari 2011 10:15

Ojojoj vad de var gott när matte kliade mig bakom örat igår kväll! Visste knappt vart jag skulle ta vägen så gott var det =) Matte sa att jag till och med började kicka men jag vet inte vad det är....

Det var helt ok att bara ha Annie o matte att riva, var faktiskt ganska lugn för det mesta men sen var det vissa stunder när jag tyckte det var dags för dem att släcka så att jag skulle få sova så då började jag attackera dem, lyckades skrämma upp Annie ialla fall =) matte brydde sig inte så mycket =( men hon kanske börjar bli van vid mig....Får komma på ett sätt att skrämma upp henne igen, funkar ju inte att hon inte är rädd för mig! Då kanske jag inte får som jag vill alltid ;P

Ovido - Quiz & Flashcards