Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Skåne Svensson - 9 februari 2011 20:30

Idag var matte o hämtade ett paket som nästan var större än mig :O

Har lekt i den en hel del faktiskt väldigt rolig att hoppa i o ur ^^

I paketet fanns bl a nån stor svart box som det stod FRIENDS på, vet inte riktigt vad den handlar om, men matte verkade lycklig i alla fall så det är ju bra^^

Byggarna har skött sig bra idag, har snickrat o krattat isolering hela dagen =) Idag har det varit nästan helt vindstilla, det gillas =)

Av Skåne Svensson - 9 februari 2011 08:30

Nu är här nästan helt lugnt igen =) Blåser inte en massa på väggarna o jag kan slappna av. Nu är det väl bara att de ska få bort taket från gården o sätta dit ett nytt tak på lägenheterna. Får helt enkelt hålla vakt idag o se hur det går för dem =) 

Matte har låst ut mig från badrummet igen, fattar verkligen inte varför?! Jag menar jag vill ju bara leka)= 

Ovido - Quiz & Flashcards