Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Skåne Svensson - 25 februari 2011 14:15

Idag är matte bara tråkig =( Först sa hon att hon ville få sova ut idag, visst kan du det sa jag. Så jag väckte henne inte förrän runt halv sju imorse. Men nä det skulle visst inte vara okey hon ville tydligen få sova längre än så! Tråkmåns säger jag bara!!!! Men runt 8 tiden hade jag lyckats reta upp henne ialla fall =) 

Men vad hade jag för nytta av det! Hon gosade lite med mig o gav mig mat o vatten o fixa min låda. Sen sätter hon sig i soffan under en filt med dator o böcker bredvid sig o ska plugga! Hon gjorde ju det i härom dagen räcker inte det liksom?! Ha så vad ska en lite katt som jag göra då liksom? Först var jag lite nanig (vart ju uppe så tidigt) så la mig på filten o nanade lite. Men nu så vill jag leka en massa så hade krig med hennes arm när hon försökte skriva något, sen attackerade jag hennes blommor men nähä det fick man inte idag heller! Envis tant det där tycker jag! Sprutade massa vatten på mig så då flydde jag bort till mitt klösträd vid ytterdörren så nu ligger jag här o vaktar o ser till att ingen kommer hit o försöker sno något! För jag har koll jag, tittar till o med när jag sover =) Det ni!!!Så här kan det gå till när vi krigar ibland =) (jag låter bara matte tro att hon ska vinna här) 

Ovido - Quiz & Flashcards