Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Skåne Svensson - 3 maj 2011 20:42

Matte har inte velat visa mig var datorsladden är gömd så jag har inte kunnat gå in här   

Men har väll inte gjort så himla mycket egentligen, förutom att jag nu är riktigt skicklig på att hoppa upp på garderoberna o vidare till hatthyllan  

   Matte har ialla fall beställt grejer till mig idag från husse.se   hon har bl a beställt leksaker o smakprov på deras mat   Sen har hon även beställt kattsand, är ju ganska trevligt att ha tycker jag  

Men sen börjar det riktigt trista.....hon beställde även en klosax (som om det skulle behövas? jag river väll aldrig någon som är i närheten av mig?), även en kam så jag inte ska få massa tovor (funkar ju inte riktigt med den borsten matte har när man tex ska borsta håret i "armhållerna" men tycker verkligen inte det är kul att borstas!) sen var det även nån sprej som ska hjälpa till att reda ut ev tovor....) jaja hon får väll tro att jag tillåter det....   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards