Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Skåne Svensson - 24 maj 2011 19:24

  USCH det regnar massa ute   Tycker verkligen inte att det är kul alls, men samtidigt är det ganska skönt att jag är en innekatt o slipper vara ute i detta vädret. Men det positiva är att det kanske kommer åska o det tycker jag ju är ganska så spännande ^ 

Hej

Av Skåne Svensson - 24 maj 2011 16:05

Igår kväll upptäckte matte att hon skulle tvätta idag på morgonen så hon fick sätta sig o sortera tvätten medan hon tittade på sitt CSI (hur man nu hellre vill se det än på mig), och som den snälla katt jag är så hjälpte jag ju henne på mitt eget lilla vis   Det vill säga attackera henne varje gång hon plockar upp något ur tvättkorgen ^^

Men har inte kunnat attackera tvätten medan den hänger på tork än för hon har stängt toadörren.....

Det var något konstigt med matte innan, för hon gick o la sig i sin säng redan kl 15! Fast nu har hon gått upp igen.....hon sa att hon skulle ta en powernap för hon hade ont i huvudet. Och som den snälla katt jag är så passade jag på att sitta i fönstret o stirra på lampan som hänger där o klaga lite  massa på den ^^ Så nu borde väl huvudvärken ha släppt på henne?



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards