Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Skåne Svensson - 23 maj 2011 19:33

Idag har jag inte gjort så mycket, väckte matte runt 4 imorse för jag lekte med min bläckis under hennes säng  som sen på något sätt lyckades komma upp på hennes nattduksbord..... där jag råkade starta radion på hennes väckarklocka....     Blir alltid lika förvånad när det sker....men matte blev faktiskt inte så rädd för hon hade redan vaknat av att jag rusade runt i lägenheten så snabbt jag kunde  Sen har jag inte orkat göra så mycket idag, det tar på krafterna att gå upp mitt i natten för att brottas med en bläckfisk ^^ 

Matte har kommit fram till att jag är ganska kräsen när det kommer till torrfoder....fast det är jag inte alls enligt mig....men hon tycker det bara för att jag inte vill äta de smakproverna som vi fick av Malin förra veckan....Men jag tycker det är matte som är dum för hon ger aldrig mig en hel burk med tonfisk hur mycket jag än ber henne   bara för att hon hellre vill ha den själv! Det är verkligen ELAKT!!!!!!!!!    Tänkte visa hur fint jag bäddade ner mig i bland alla kuddar o filtar i soffan förra veckan  

Pöööööössss haaaj    








Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards