Alla inlägg den 5 september 2011

.

Av Skåne Svensson - 5 september 2011 11:13

Matte är inte så glad på mig just nu för hon hittade dela av sin favorit tröja som såg ut såhär:

 Men alla delar sitter ju iallafall fortfarande ihop med varandra så varför reagerade hon ens?


Ialla fall här kommer lite bilder på mig när jag sover (förstår inte varför nästan alla bilder på mig är när jag sover?)

Det är viktigt att hålla fast Bläckis när man sover då han ibland får för sig att smita...o det uppskattar verkligen inte jag!

Denna bilden har jag väl egentligen ingen direkt förklaring på mer än att det var skönt att sova i mattes säng^^

Matte tyckte att denna bilden var kul bara för att jag ligger o räcker ut tungan...tydligen hade jag legat o sugit på tungan med, ni vet som småbarn suger på napp (inte för att jag är liten). Matte sa att hennes familjs hund Guinness brukar ligga likadant o sova. På rygg sugandes på tungan.....  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards