Alla inlägg den 24 september 2011

Av Skåne Svensson - 24 september 2011 11:11

Matte badade mig idag  Tycker verkligen inte att det är kul! Men matte tyckte att det var dags o jag hade inte så mycket val när jag var dum nog att gå in i badrummet för att kolla vad hon gjorde o då stängde hon dörren o började hälla vatten på mig  Försökte mig på några flyktförsök men det gick inte för matte bara lyfte tillbaka mig! Det ända som var bra var när det var slut o matte virade in mig i en gosig handduk o höll mig nära nära  Men efter en stund tyckte jag inte det var kul längre o flydde in under mattes min säng så hon inte skulle komma åt mig. Sen efter det så har hon varit snäll antar jag, hon har gav mig tex godis, annars brukar jag bara få lite vissa kvällar o om man får godis efter ett bad så kanske jag kan tänka mig att gå med på det lite oftare
Nu ska jag gå o titta på matte med stora ledsna ögon o se om hon kan tänkas skippa plugget o gosa med mig istället, tycker jag är värd det!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards