Alla inlägg den 21 september 2011

=)

Av Skåne Svensson - 21 september 2011 13:29

Hej har inte skrivit på några dagar, men vi var ju hemma i Varberg över helgen, o då hade matte bara sin iPad med sig, o jag får inte använda den....tycker inte det är kul o använda den heller utan det är mattes leksak...

Iallafall vi hade det jättemysigt i Himle, fick vara ute lite med  Nu är deras altan nästan helt klar! Har undersökt den o den blir nog riktigt bra skulle jag vilja säga, den blir definitivt bra när de har fått dit dörren o de sneda fönsterna som är vid taket  Kan kanske visa en bild på den nästa gång vi är hemma....

Matte är lite små sur på mig idag för att jag hade sönder en kruka imorse igen, vet inte om hon är mest sur för att något går sönder eller för att jag brukar ha sönder sakerna tidigt på morgonen så att hon väcks o måst gå upp o sopa upp skärvorna så ingen ska skära sig...o ännu en gång sa hon att nästa gång hon köper ett djur så blir det en hund, so what hon blir inte av med mig för det^^ Hon brukar oxå muttra att jag är den första o sista katten hon skaffar, och hon har ju mig redan^^ Sen kan det hända att om x antal år så har hon glömt hur jobbig jag kan vara o vill ha en katt iallafall, som jag ska skratta åt henne då!   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards