Alla inlägg under maj 2011

Hej

Av Skåne Svensson - 22 maj 2011 12:32

Tycker att matte är väldigt orättvis   Hon öppnade en burk tonfisk som hon skulle ha till middag idag och imorgon. Jag ville verkligen ha den tonfisk, men jag fick bara lite   Så väldigt elakt och orättvist enligt mig!

Nu ska jag försöka tigga till mig lite till medan hon äter.....  

Hej

Av Skåne Svensson - 22 maj 2011 11:03

Igår var jag fullt upptagen med att ta hand om matte för hon är förkyld Ok egentligen var det kanske mer att hon hade lagt datorn på soffbordet där jag inte får vara (fast det är jag ändå när jag tror att hon inte ser) och jag orkar inte bära datorn till soffan....men nu har hon lagt den på soffan igen så då kan jag använda den igen 


   Tänkte visa hur kul man kan ha det med min fina bläckis   

Av Skåne Svensson - 19 maj 2011 17:00

Idag har matte vart och gjort en intervju själv   Hon kan så mycket   Sen var hennes kompis Malin här och knackade på men jag var själv hemma så jag vågade inte öppna dörren, för jag har lovat matte att inte öppna dörren när hon inte är hemma....Men matte träffade henne precis när hon kom hem. Det visade sig att om jag hade öppnat dörren så hade jag fått 3 olika smakprover på kattmat   Men eftersom matte hann hem innan jag fick dem så betyder det att jag inte kan äta upp allihopa på en gång utan kommer behöva vänta tills matte tar fram en påse till mig   Men nu ska matte iallafall vara hemma med mig till på måndag  

Hej

Av Skåne Svensson - 18 maj 2011 17:16

Woho lyckades få tag på datorn tidigare idag   

Har varit snäll och låtit bli mattes tvätt idag, trots att dörren var öppen när hon kom hem efter dagens intervjuer. Men hon kommer inte ihåg om hon glömde stänga den eller om jag lyckades öppna den.....har öppnat dörrar förr liksom ^^

Men jag tänker inte berätta för henne vilket det var, tycker nog allt att hon kan sitta o fundera över det  

Men jag lyckades ramla ner från mattes garderober idag  fattar verkligen inte hur det gick till! Jag låg där uppe så fint och öppnade dörrarna därifrån. Då såg jag något spännande på översta hyllan som jag lyckades pilla ut, var jättestolt i ungefär 1 sekund för sen försvann mitt fotstöd o jag låg helt plötsligt på golvet    

Hej

Av Skåne Svensson - 17 maj 2011 21:24

Nu fick jag äntligen mattes dator! Hon har suttit o skrivit på den sen hon kom tillbaka från Hässleholm. Hon skulle tydligen renskriva en intervju som hon o några andra gjorde där. De ska tydligen göra fler i veckan så vem vet nästa gång jag kan få tag på datorn igen.....Fast går säkert o komma åt den runt denna tiden för då brukar matte inte kunna plugga mer  

Undra om man ska leka med mattes tvätt imorgon? Eller om hon stänger in den med än gång.....Nu ska jag iallafall mysa med min matte    

Av Skåne Svensson - 16 maj 2011 16:04

Idag har matte varit o skrivit kontrakt på vår nya lägenhet så om 1 1/2 månad ska vi flytta   Tänk vad jag kommer att hjälpa matte på alla sätt o vis med packningen av våra grejer ^^ Hon skulle aldrig klara av det utan lilla mig  

Annars har det väl inte hänt så väldigt mycket här idag tycker jag, har mest sovit faktiskt. Fast behövde verkligen prata av mig när matte kom hem idag, men hon verkade ju inte fatta vad jag sa.....måste ge henne ett kattlexikon alltså hur ska jag annars kunna få som jag vill?  

hej

Av Skåne Svensson - 15 maj 2011 18:43

Då var man tillbaka i Kristianstad igen efter en trevlig helg i Varberg  
Eller ja den var väl inte helt underbar alla stunder.....fick klorna klippta o matte envisades med att kamma igenom min päls hela tiden   
Men det var kul att äntligen få träffa familjen Larsson eller delar av den. Men alltid något liksom  
Fick leka med min vän Lexter oxå förstås, han är lite spännande o läskig på samma gång...
Sen har matte skämt bort mig ordentligt   Hon köpte ett nytt fint halsband till mig, lite godis samt en jättekul mus som piper   Mattes föräldrar har köpt fler sådan till mig som jag ska få nästa gång vi kommer till Varberg       

Av Skåne Svensson - 13 maj 2011 14:45

Detta är ett tidsinställt inlägg

Nu bör vi vara i Varberg, om allt har gått som det ska men det tror jag nog att det har^^

Som vanligt så kommer jag nog inte hinna skriva så mycket medan jag är här, är så mycket roligare saker man kan göra  

Pöss Haaaaj  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards