Alla inlägg den 3 mars 2011

:o)

Av Skåne Svensson - 3 mars 2011 17:15

Hah matte säger att hon ska ha en facebookfri dag idag, visst hon har klarat det hitills men hur troligt är det att hon kommer klara det HELA dagen? det är ju lång tid kvar tills hon ska sova^^ men visst jag ska väl hejja på henne antar jag men hon ska inte förvänta sig att jag kommer ge henne något pris OM hon klarar det (däremot kan jag lova att mobba henne om hon inte gör det...) Nä jag ska vara en snäll katt för det är ju det jag är egentligen =) bara det att matte inte alltid tycker som jag gör.....

Som i morse (o under natten) så ville jag väldigt gärna upp på kylskåpet, ah så kom jag fram till att man kanske kunde använda tven o mikron som hjälpmedel. Men det tyckte inte matte...så hon började möblera om klockan 6 på morgonen för att hindra mig från att använda dem. Men jag ska nog komma på ett bra knep ^^ Om någon har ett bra tips så får man gärna säga det till mig (men ni måste vara diskreta så inte matte anar något) 

Ovido - Quiz & Flashcards