Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Skåne Svensson - 11 mars 2011 16:00

Matte köpte en leksak till mig idag =)

 Fast tycker inte att den var sådär vidare jättekul, men är ju bra av henne att fatta att jag ville ha något efter operationen =) 

Matte tycker att jag verkar helt återställd nu för imorse när hon gick upp hade jag dragit ut en massa toapapper igen =) var ju uttråkad inatt, hade ju sovit så himla mycket innan så man var ju tvungen att göra av med lite energi vetja ^^

Blåste en massa inatt, men taket fick sitta kvar denna gången :p tur det eftersom det har tagit dem en månad o är inte säker på att de är helt klara med det än.....

Just nu ligger jag på ryggstödet på soffan o kollar ut på allt regnet, glad man är innekatt liksom ^^

Matte sa förresten till mig att veterinären tyckte att jag hade lång o fin päls =) Klart man har, man är ju bäst :p

Ovido - Quiz & Flashcards