Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Skåne Svensson - 20 mars 2011 18:45

Nu är jag så trött så trött :( har äntligen kommit tillbaka till min lägenhet, bara jag o matte :) Inte massa barn o hundar överallt utan bara vi =) Ikväll ska vi bara mysa o ta det lugnt matte säger att hon inte orkar plugga nu ikväll o det tycker jag låter alldeles utmärkt =) 

Om 2 veckor är det mattes familj som kommer hit (fast inga hundar då som tur är), sen ska de sova här hos mig =) tänk vad många jag kommer kunna klösa o gosa med =) 

Så nu ska jag inte ut o resa igen förrän till påsk =) o då får jag nog åka i min nya väska som matte tror ska komma till veckan =)

Av Skåne Svensson - 20 mars 2011 11:00

Massa irriterande fåglar utanför fönstret !!!!! o jag får inte tag på dem !!! o de verkar inte bry sig om mig alls :( Väldigt elakt av dem tycker jag! Om några timmar är det dags för en ny tågresa, o nästa gång man ska resa får man kanske åka i sin nya väska ^^ 

Ovido - Quiz & Flashcards