Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Skåne Svensson - 10 mars 2011 15:30

Ha då har man inte ätit sen vid 20 igår....matte säger att jag kommer få mat sen när jag är lite mer stadig på benen. Det var väldigt irriterande igår kväll att inte ha någon mat, men när matte släckte för att sova så somnade jag med =)

O imorse var jag så hungrig! Sen komma Emma hit, så fick gosa o klösa lite på henne, det gillade jag =) Sen anade jag att det var något lurt på gång för matte tog fram min bur, men hon hade inte packat något till sig själv! Ja men jag gick snällt in, sen blev jag buren bort till bussen, sen tog det en EVIGHET (ca 20 min) på bussen. Sen fick jag helt plötligt lämna min bur, o då var jag på något konstigt ställe o nån konstig tant som klämde på mig =( Sen så helt plötsligt sved det till jättemycket i benet så jag flydde ner på golvet, sen gick tanten o lämnade mig med matte o Emma. Helt plötsligt blev hela världen snurrig sen var jag helt plötsligt i buren igen.....sen efter en lika lång resa hem släpptes jag äntligen ut på ett ställe jag är van vid. Men göta-petter vad vingligt allt var, eller ja det är det fortfarande, men nu ligger jag mest o sover för matte sa att om jag gör det så kommer jag snart att må bra igen =) 

Matte sa oxå att jag ska vara glad att jag slapp tratt, o inga irriterande stygn som ska tas bort. Tycker matte ska köpa något riktigt fint till mig som tack för att jag gick med på det här :)

Ovido - Quiz & Flashcards