Alla inlägg den 12 mars 2011

:)

Av Skåne Svensson - 12 mars 2011 18:30

Matte säger att vi ska åka tåg nästa vecka, att vi ska träffa hennes familj igen =) sen sa hon att vi då skulle passa på att klippa tasshår o klippa klor =( varför ska hon alltid plåga mig med en massa sådana saker=( 

Men hon kanske glömmer det? =) Ska ialla fall bli trevligt att få träffa hundarna igen, så länge de kommer ihåg att jag borde vara den som bestämmer ^^

Nu ska jag ialla fall övertala matte att ge mig kvällsmat nu =) hon köpte ny smaskig mat till mig igår som jag ska äta för att inte bli en stor tjockis, vadå tjockis? betyder ju bara att det är mer att älska <3 Sen att hon kanske får problem att andas när jag lägger mig över hennes hals^^ men det spelar ju ingen roll hur mycket eller lite jag väger, hon får ju ändå problem att andas när jag gör det. Hm undra om hon tycker att jag borde sluta helt o hållet med det? Jag gör det om hon slutar hitta på sätt att plåga mig med.....

 Titta vad liten jag är ^^

Ovido - Quiz & Flashcards