Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Skåne Svensson - 17 mars 2011 13:45

 Idag hittade jag ett jätteroligt spänne på mattes byxor, är superskoj att leka med det =) 

 Sen har jag oxå haft väldigt kul med soffan så matte ville ta ett kort på hur det brukar se ut när jag leker i den =) Jag kan ju inte hjälpa att det finns roliga lappar o dragkedjor på undersidan av kuddarna, det är ju inte precis jag som har placerat det så :p Det är helt o hållet mattes fel att jag måste göra så för att komma åt de roliga delarna, om hon inte hade envisats med att ställa tillbaka dem som de stod innan så hade jag ju inte behövt gräva mig in under dem hela tiden....eller jo det hade jag nog för det är så himla kul o ligga där under o brottas med kudden^^ Ni borde verkligen prova det om ni inte har gjort det innan ^^

Ovido - Quiz & Flashcards