Alla inlägg den 16 mars 2011

:P

Av Skåne Svensson - 16 mars 2011 15:15

Gissa vad?! Jag har låtit bli mattes tvätt idag o hon tycker att jag är jätteduktig =) Blir så glad när matte tycker om mig <3

Men sen så kom borsten fram för hon sa att jag var tvungen att borsta magen....gillade det verkligen inte! Men hon försökte inte så länge, var väldigt duktig med klorna nämligen ^^ Det kanske lär henne att inte tvinga mig att göra sånt jag inte vill! Undra om matte tänker skaffa sånt långt koppel till mig så jag kan skutta mycket bättre ute i solen? Hon sa något om att hon nog ska köpa ett till mig nu i helgen =) Så då kanske man snart får komma ut igen =) Undra vad man ska hitta på imorgon? Kanske kan reta matte lite medan hon packar väskan eller något? Kanske kan bita henne i tårna^^

Hon uppfann en ny lek till mig igår kväll när hon sorterade tvätten ^^ jag hade jätteskoj, hon puttade iväg mig flera gånger så att jag skulle kunna ta ny sats o attackera henne o tvätten :p För det måste väl ha varit därför hon puttade undan mig? För vad skulle det annars vara?

Ovido - Quiz & Flashcards