Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Skåne Svensson - 29 mars 2011 15:30

Matte tycker väl att det är sådär att jag alltid väcker henne runt 6 för att maten är slut, o spelar oftast ingen roll vilken tid man får maten eller hur mycket som är kvar när hon går o lägger sig........(vill inte avslöja för alla om jag har ett hemligt förråd eller inte för vill inte att matte ska börja leta...)

Men sen när hon kom hem från skolan så möttes hon av porslinsbitar vid kylskåpet......vet inte hur den kom dit, för jag vet att jag inte får vara på diskbänken o skulle ju aldrig vara där LOVAR !!!!
Det är någon annan som matte brukar slänga ner därifrån!
Ialla fall så hade hela diskstället ramlat ner, så den o all disk låg på golvet. Men matte sa att det var tur att det bara var en tallrik som gått sönder, o att framför allt inte jag hade skadat mig =) Skönt att hon tycker om mig såpass mycket ❤
Lovar att inte hitta på något busigt (förrän vid nästa tillfälle...)
Titta en sån liten bebis jag har vart ^^ 
Ovido - Quiz & Flashcards