Alla inlägg den 9 mars 2011

:)

Av Skåne Svensson - 9 mars 2011 15:30

Blev inget inlägg igår på grund av att vi inte hade något internet :s Men nu verkar vi ju ha det igen =) Igår var det 1 månad sedan taket blåste av. Både jag o matte tycker att det är dags för dem att bli klara nu, för när de väcker matte på morgorna genom att lyfta på brädor precis utanför fönstret så skyller matte på mig :( Som om jag någonsin skulle göra något så elakt som att väcka henne tidigt på morronen......

Matte säger att hon tar bort min mat ikväll när vi ska gå o lägga sig, för jag måste tydligen svälta tills operationen är gjord......varför ska jag behövas straffas så mycket?! Var ju inte jag som valde att jag skulle kastreras o nu ska jag inte få äta som jag vill!!!!! Verkligen inte ok, måste nog ha ett ordentligt snack med matte om sånt här, så får det ju verkligen inte gå till!!!!

Man kanske kan gömma sig under kuddarna igen så kanske hon inte hittar mig =)

Ovido - Quiz & Flashcards