Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Skåne Svensson - 26 mars 2011 18:00

Fick höra att Annie tycker att jag är en sånhär:

Bara för att jag tycker det är kul att attackera henne när hon är här......vadå det är väl inte mitt fel att hennes fötter är så roliga att attackera?

Får se hur jag ska försvara mig mot detta nästa gång hon kommer hit^^ kan kanske klura ut något riktigt bra =) 

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, väckte matte vid sex halv sju imorse (hon uppskattade det inte), öppnat lite garderober o klättrat i dem (väldigt kul, borde ni prova ^^), hoppat ner i mattes skrivare när hon använde den (uppskattades inte det heller), lagt dörrmattan vid kylskåpet för där tycker jag att den hör hemma, o förstås attackerat matte med några gånger ^^

Så tycker jag har vart ganska så flitig idag faktiskt =) 

Om en vecka får vi massa besök, hela mattes familj kommer hit =)❤

Ovido - Quiz & Flashcards