Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Skåne Svensson - 27 mars 2011 16:00

Imorse vid 5.30 (sommartid räknat) så var det någon som gick runt o bankade på fönster o dörrar så det lät jättehögt =S Men som tur var lät de bli vår lägenhet =) 

Idag har matte försökt plugga igen, hon säger att hon kommer vara hemma hela veckan fram till tentan för att plugga, men för min del hade hon lika väl kunnat sitta någon annanstans för hon är inte kul att vara med när hon pluggar =(
Men antar att det betyder att det tar slut någon gång....
Idag har jag hållt på att öppna mattes garderob o klättrat runt i den hela tiden =) O tillslut hittade jag en jättebekväm plats att ligga på, men då plockade matte ut mig =(
Så när hon hade gått tillbaka till soffan o böckerna så öppnade jag garderoben igen o kröp in igen =)
Så här spännande tycker jag det är när matte skriver ut papper =) 
Ovido - Quiz & Flashcards