Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Skåne Svensson - 1 juni 2011 17:40

Idag är det  och fint   

Har inte gjort så mycket idag medan matte har varit borta idag, mest tagit det lugnt o laddat batterierna från gårdagens resa ^^

Imorgon ska matte vara hemma hos mig, hon ska tvätta o plugga säger hon men jag ska nog allt se om inte jag kan få henne att göra andra saker  

Nu är det inte lång tid kvar tills skolan är slut för matte, bara en dryg vecka kvar  Fast sen börjar den egentligen för henne igen bara några dagar senare eftersom hon ska gå en sommarkurs, men det är bara 7 föreläsningar eller så sen får jag henne för mig själv till slutet av augusti      

Av Skåne Svensson - 1 juni 2011 08:16

Nu är man tillbaka i Kristianstad, eller det var jag ju egentligen redan igår middag   men var så trött då så orkade inte skriva något....o nu tänkte jag passa på innan matte tar med sig datorn till skolan.

Gårdagens resa var inte kul, klagade massa o tillslut fattade matte att hon skulle ha sin hand i min väska så jag kunde använda den som kudde  då somnade jag så söt, tills hon tog fram sina ägg o tonfisk mackor! Då var matte tvungen att stänga väskan igen för att hon skulle kunna få äta mackorna ^^ men man kanske kan få lite tonfisk en annan dag     

Pöss haaaaaj så länge   

Ovido - Quiz & Flashcards