Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Skåne Svensson - 5 juni 2011 12:49

Har ett stort problem nu! Matte så mig försöka få fram min kam, så nu har jag nog lyckats avslöja att det är skönt efter att man har blivit kammad.....

hej

Av Skåne Svensson - 5 juni 2011 10:16

Ligger o busar med min välkomsmatta o en tom toarulle   Bland det roligaste jag vet om jag ska vara ärlig   Men säg inte det till matte för då kanske hon slutar köpa leksaker till mig o det vill jag inte, tycker om min bläckis o pipmus med   

Matte tycker att jag är konstig bara för att jag gillar att ligga över hennes dator, mobil eller ipad o sova....men det gör jag ju för att matte inte ska använda de sakerna när jag inte är vaken o kan visa henne hur man gör ^^ 


Hihi matte fick precis ett sms av sin mamma där det  stod att en fågel hade flugit in i deras hus o hälsat på, men om jag hade varit där så hade jag kunnat jaga iväg den åt dem  men den är tydligen borta nu....hade ju hoppats att de skulle haft kvar den tills jag kom så jag hade fått leka med den..... 

Ovido - Quiz & Flashcards