Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Skåne Svensson - 15 juni 2011 15:35

Idag har matte vart iväg en lång stund, o när hon kom hem så hade hon med sig lite påsar. Men tyckte inte det var något som var speciellt intressant, förutom det som var till mig   Var kanske inte så jättespännande var ju bara ett nytt paket mat för den andra hade nästan tagit slut. O det är inte bara mitt fel utan mest mattes fel tycker nog jag^^

Jag väckte nämligen henne vid 3 tiden i natt för att jag ville att hon skulle fylla på min mat för det var inte så mycket kvar i min skål o då vill jag inte äta det....Så sen när matte skulle ställa upp min matburk (matte vill inte ha det i påsen det kommer för hon tycker det är bättre att ha det i en burk) så tappade hon den o locket flög av o all min mat flög ut! Tyckte det var ganska spännande faktiskt så jag hjälpte gärna till att plocka undan genom att äta fet som inte hade hamnat direkt på golvet för då vill jag inte ha det. Så matte fick leta fram en sopborste o sopa undan det som hamnade på golvet sen fick hon slänga det för att hon vet att jag inte skulle äta det  Så då var ju nästan all mat slut men nu har jag ny mat igen o denna gången kanske hon kan låta bli att tappa den^  

Ovido - Quiz & Flashcards