Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Skåne Svensson - 23 juni 2011 16:01

Hade väldigt mycket o prata om med en lite kille som satt utanför fönstret, tyckte han var både spännande o läskig  Så när han äntligen gick rusade jag upp o la mig ovanför garderoberna^^

Matte fick ett telefonsamtal innan, det visade sig att det hade blivit en dubbelbokning när hon skulle få tillträde till lägenheten. Men eftersom att hon som bodde där innan redan flyttstädat klart o blivit godkänd kunde matte få nycklarna redan på torsdag kl 11   Så nu har jag en väldigt glad matte här Mest troligt kommer hon då att bära dit endel saker som man inte behöver bil för att få dit. Fast samtidigt kan hon kanske inte ta dit för mycket kartonger heller det får ju vara så de kan komma in med de nya möblerna^^ Tror hon kommer ta dit sånt som hon kan ställa undan med en gång      

Av Skåne Svensson - 23 juni 2011 08:55

Igår fick jag träffa en Malin  tyckte verkligen att hon var en trevlig prick, tyckte om henne med en gång  Sen så försvann hon o matte iväg ett bra tag sen kom matte hem själv o då hade jag väldigt mycket att säga till matte^^

Idag har matte tvättat vilket betyder att jag inte får lov att komma in i badrummet   Det som är så kul att hänga i kläderna som hänger på tork! Fast hon har ju lite som hänger ute i lägenheten med men det är ju inte samma sak tycker jag! De är inte lika spännande liksom. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, matte ska iallafall sitta o läsa om något tråkigt enligt mig....(allt som inte handlar om mig är tråkigt)

Jaja nu ska jag se om jag kan busa lite med matte innan hon ska börja läsa     

Ovido - Quiz & Flashcards