Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Skåne Svensson - 8 juni 2011 20:47

Idag har det hänt grejer alltså! Först kom det en gubbe på morgonen o skulle fixa något i lägenheten o jag var jättemodig var framme o nosade på honom men var ju ingen jag kände så valde att hoppa upp på garderoben o vakta honom därifrån ^^

Sen var matte borta under förmiddagen o så länge hon har vart hemma har ytterdörren vart öppen vilket ledde till att jag har legat under sängen mestadels.... men sen hände något jättekonstigt! Det kom in en annan katt!!!! Fast jag låg o tryckte under sängen så tror inte den såg mig.....men matte fick ut den ialla fall   tur jag har henne som beskyddare   Nu är det inte lång tid kvar tills skolan är slut för min matte   tycker jag känns underbart, undra hur vi ska fira det? Kanske jag kan få massa mys med matte? Ja det tycker jag att jag är värd så länge som jag har fått stå ut med att hon har skolan o tänka på (typ hela vårt liv tillsammans skulle jag gissa på)   

Ovido - Quiz & Flashcards