Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Skåne Svensson - 19 juni 2011 16:04

Tror matte vill flytta snart, hon håller på o gör listor hela tiden med saker som hon ska göra. Fast samtidigt är det så mycket på dem som hon inte kan göra än vilket verkar göra henne lite rastlös. Själv har jag gått o gömt mig så jag ska få sova ifred, hoppas på att matte snart sätter sig o läser en bok istället. Fast samtidigt tror jag inte hon klarar koncentrera sig på boken just nu för jag har sett henne flera gånger nu försöka börja o sen slutar igen efter typ 2 minuter. Så antingen så är boken väldigt tråkig eller så vill hon fixa allt till flytten (jag skulle nog chansa på det sistnämnda). Kanske funkar bättre med att se lite på tv istället, jag hade ju gärna ägnat mig åt att roa henne om det nu inte hade vart för att jag inte vill det....

Av Skåne Svensson - 19 juni 2011 09:40

Förstår inte varför matte inte kastar min bläckis på natten! Hur svårt kan det va liksom?! Hon påstår att det är för att hon sover då, men jag vet inte om jag ska tro på det. Jag är ju vaken liksom, fattar inte varför hon är vaken när jag sover o sover när jag är vaken......

Vi får nog försöka komma på något slags schema, så hon kan leka med mig när jag vill 

Hon säger att vi ska packa lite till idag o sen ska hon sitta o läsa med säger hon, men jag ska nog se till att hon leker med mig   

Började dagen fint med att matte o jag körde lite apport med min bläckis   Hade lagt den så att den var det första hon såg när hon vaknade o hon fattade direkt vad det var jag ville att hon skulle göra  

Ovido - Quiz & Flashcards