Alla inlägg den 12 juni 2011

=)

Av Skåne Svensson - 12 juni 2011 19:58

Tycker nog allt att matte är ganska lat när hon är ledig! Först sover hon halva dagen (gör aldrig jag ) Sen gjorde hon något som luktade så otroooligt gott! Ville så gärna ha, satt vid soffan o tittade jättesnällt på henne o såg sådär underbart söt o oskyldig ut som bara jag kan. Men fick jag smaka? Nej för matte var så himla självisk   Men hon hade spillt lite sylt så smakade på det....men tyckte det var lite för sött så lät matte torka upp det istället 

Nu ska jag se om det händer något spännande utanför lägenheten....


Kan ju berätta att det var poliser utanför vår lägenhet igår mitt i natten när jag skulle sova   Började blinka jättemycket blått i hela lägenheten, men jag vågade inte gå till fönstret o kolla så skickade matte istället o hon sa att de hade stannat en bil. Men hon ville inte gå ut till dem o fråga vad bilen gjort för fel....   

Av Skåne Svensson - 12 juni 2011 12:00

Idag är mattes första hela dag på sommarlovet men vet inte riktigt hur vi ska fira detta, matte säger att hon vill ta det lugnt o göra ingenting. Tror att jag oxå skulle vilja följa det rådet. Men först se om det finns något kul i taklampan vid garderoberna

Ovido - Quiz & Flashcards