Alla inlägg den 18 juni 2011

Hej

Av Skåne Svensson - 18 juni 2011 11:46

Idag började matte dagen med att packa saker i kartonger, tror hon vill flytta snart. Men om 2 veckor så är det gjort   Jag hjälpt självklart till med packningen, jag var snäll o provsatt vissa lådor medan matte fixade i ordning dem, jag satte mig på mattes fötter så hon inte skulle trilla av stolen när hon stod på den, o sen ville jag städa undan plasten som kartongerna kom i genom att tugga i mig den. Men det tyckte inte matte var en god idé så hon tog plasten o slängde den istället.....sen har jag väl lyckats riva matte lite med när jag rusade förbi med nån leksak....




Igår var matte så himla snäll alltså  Det var något som var oerhört spännande högst upp på väggen vid mattes säng o hur jag än försökte kunde jag inte kolla vad det var  Försökte nå upp från skrivbordet, sängen o kylskåpet men lyckades inte! Då lyft min söta matte upp mig o höll upp mig så jag kunde kolla in vad det var som var så intressant, men det visade sig inte vara något kul så sen kunde jag låta det vara. Om inte min fina matte hade lyft upp mig så hade jag väl fortfarande försökt komma upp dit antar jag!



Nu ska jag iallafall vila lite så jag kan hjälpa matte igen om hon ska packa   

Ovido - Quiz & Flashcards