Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Skåne Svensson - 30 juni 2011 14:20

Nu har saker o ting börjat försvinna från lägenheten, matte har kommit lite då o då o hämtat massa påsar, men nu verkar hon ha lugnat sig för ett tag. Är nog lite varmt att kånka på alla sakerna i denna värmen. Men vet inte om jag tycker att det ska vara en förklaring till varför hon sitter som hon gör just nu.....hon sitter på golvet lutandes mot sängen o soffbordet draget över benen, o på soffbordet står datorn men den använder ju jag just nu^^ Men hon kan få tillbaka den nu tror jag så hon kan ha sin lilla paus innan hon sätter igång igen....

Pöss Haaaaj =)

Av Skåne Svensson - 30 juni 2011 08:53

Nu dröjer det väl inte jäättelänge tills saker o ting börjar försvinna härifrån lägenheten eftersom matte får nycklarna till lägenheten om ett par timmar....men hon har sagt att jag inte får se hur det ser ut inne i lägenheten förrän imorn eftermiddag/kväll beroende på när de blir klara. Inte mig emot har inte så stor lust o se ett stort rum utan att ha mina saker....men matte är glad så det är ju bra  Imorn får man ju även träffa mattes föräldrar igen^^ 

Ovido - Quiz & Flashcards