Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Skåne Svensson - 28 juni 2011 17:54

Jag har en liten känsla av att matte har börjat tröttna på vår fina bläckis-lek, men det struntar jag i för jag tycker den är rolig    Men måste faktiskt säga att hon kan vara lite seg på att kasta den när jag blir leksugen mitt i natten. Hon väljer ju givetvis att skylla det hela på att hon brukar sova då. Som om det skulle vara ett hinder det är ju inte hon som ska springa o hämta den igen hon ska ju bara kasta iväg den.....får nog verkligen se till att träna upp henne på att kasta iväg saker i sömnen.....är dock lite fundersam på hur det ska bli i sommar med den leken eftersom där även finns 2 hundar som säkert kommer vilja ha min fina bläckis (jag menar vem skulle inte vilja ha en gul/orange hårig tygbläckfisk utan inälvor (även kallat bomull, men det låter inte lika kul), jag har ju självklart tagit ut inälvorna själv vad har man annars tänder o klor till? 

Just nu ligger iallafall min bläckis i mattes säng (den brukar oftast ligga där när hon vaknar o när hon har vart i skolan^^) funderar på o bära den till matte så hon fattar vinken att det är dags att leka lite  

Ovido - Quiz & Flashcards