Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Skåne Svensson - 7 juni 2011 18:38

Då har ännu en dag passerat....idag har matte lämnat in fältstudien, duktiga hon o de andra som hjälpt till   nu är det inte mycket kvar tills hon har klarat hela första året  

Jag är ju ganska modig av mig som ni vet....men det är en sak jag tycker är ganska läskigt o det är när matte har yttedörren öppen o det går förbi folk jag inte känner! Tycker det är väldigt obehagligt, o varje gång det har gått nån förbi så klagar jag för matte så att hon ska stänga dörren, men gör hon det....Nej.....


Matte sa att det åskade inatt men det märkte inte jag....fast det var bara massa blixtrar hörde nämligen inget muller. Mullret kom idag istället när det var soligt o fint, konstigt sätt tycker jag. O det ledde till att strömmen försvann ett tag med, så mattes fläktar slutade snurra o det blev snabbt äckligt varmt här inne igen   Det var då matte valde att öppna dörren o sätta sig där istället.... 

Ovido - Quiz & Flashcards